F.A.Q

Sunt toate produsele in stoc?

Da, toate produsele listate pe naturaliving.ro cu mențiunea “În stoc” sunt în stoc, în depozitul nostru din Constanța și pot fi expediate imediat către dumneavoastră.

Care este termenul de livrare?

Comenzile lansate până la ora 15:00 a unei zile lucrătoare (Luni-Vineri) se vor procesa și expedia prin curier în aceeași zi. Comenzile lansate după ora 15 se vor procesa în ziua următoare. Comenzile lansate în intervalul Vineri (după ora 15:00) – Luni (până la ora 15:00) se vor procesa și expedia prin curier Luni.

Ce se întâmplă după plasarea unei comenzi?

Veți primi un email de confirmare a comenzii. În momentul finalizării comenzii, veți primi un nou email de confirmare a expedierii comenzii cu numărul de AWB al coletului.

Cum se livrează comanda?

Livrarea este asigurată de către firma de curierat rapid SameDay Curier.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Nu este obligatoriu, dar vă recomandăm crearea unui cont. Acest proces ușurează procesul de comandă ulterior. În plus, clienții înregistrați în platformă pot primi informații suplimentare despre produsele și ofertele noastre și pot avea acces la promoții și evenimente speciale.

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.

Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm sa ne contactați pe email contact@naturaliving.ro sau să completați formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și numărul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

Ce carduri sunt acceptate la plată și cât de sigură este această tranzacţie?

Pe naturaliving.ro sunt acceptate la plată cardurile de debit sau credit emise sub sigla Visa sau Mastercard. Plățile cu cardul se procesează prin MobilPay. Toate informaţiile referitoare la achiziţiile cu cardul sunt transmise în formă criptată, printr-o conexiune securizată, astfel încât acestea să nu poată fi accesate de terţe părți.

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina de Autentificare.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm sa vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în această secțiune.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

În cazul în care aveți un cont creat, puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.